Контрольна робота з інформатики за темою «Інформаційні технології у суспільстві»


Контрольна робота з інформатики за темою «Інформаційні технології у суспільстві»
Учня 10-__класу
В(З)СШ №27 м. Києва
П.І.Б__________________________
Дата:__________________________

Початковий рівень. Позначте одну правильну відповідь. (Кількість балів 1.00)

1.Яке поняття інформації є узагальненим?
 А Відомості, які для людини є новими і корисними 
 Б результат відображення у свідомості людини картини реального світу 
 В Відомості, які можуть бути збережені на носіях інформації 
 Г Відомості про об’єкти Всесвіту
2.Яке означення Smart-технології?
 А Сукупність методів і процесів опрацювання інформації із застосуванням комплексу відповідних засобів 
 Б Сукупність взаємопов’язаних засобів і методів здійснення інформаційних процесів 
 В Технології опрацювання об’єктів атомарних розмірів 
 Г Поєднання кількох інформаційних технологій або технологічних об’єктів в одному «розумному» об’єкті 
3.У яких галузях до 2025 року, за прогнозами Економічного союзу, очікується найбільше зростання зайнятості населення?
 А Нерухомість, наука і техніка 
 Б Фінанси та страхування 
 В Видобуток вугілля і розробка кар’єрів 
 Г Торгівля

Середній рівень. Позначте всі правильні відповіді.(Кількість балів 1.50)

4.Чи є серед наведеного приклади прояву технологій штучного інтелекту?
 А Голосовий пошук інформації в Інтернеті 
 Б Розпізнавання облич і автофокусування камери смартфона під час фотозйомки 
 В Форматування текстів у текстовому редакторі Word 
 Г Автоматичне паркування автомобіля без участі людини 
 Д Автоматичне програвання аудіофайла без участі людини 
5.Які професії серед наведених є виключно інтернет-професіями?
 А Копірайтер 
 Б Диригент 
 В Модератор 
 Г Менеджер 


Достатній рівень. Установіть відповідністью. (Кількість балів 1.50)

6.Установіть відповідність між назвами технологій (1–4) та їх основною особливістю (А–Г). 

1 Smart-технології 
2 Нано-технології 
3 Технології штучного інтелекту 
4 Технології нейрмереж 

А Опрацювання об’єктів атомарних розмірів 
Б Поєднання в одному об’єкті кількох інформаційних технологій 
В Імітація людського інтелекту 
Г Інформаційна система, здатна до навчання 

7.Установіть відповідність між назвами офісних комп’ютерних програм (1–4) та їх призначенням (А–Г). 
1 Microsoft Word http://interactive.ranok.com.ua/upload/image/!!!%D0%98%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%20202/21.png 
2 Microsoft Excel http://interactive.ranok.com.ua/upload/image/!!!%D0%98%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%20202/22.jpg 
3 Microsoft PowerPoint http://interactive.ranok.com.ua/upload/image/!!!%D0%98%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%20202/23.png 
4 Microsoft Visio http://interactive.ranok.com.ua/upload/image/!!!%D0%98%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%20202/24.png  

А Текстовий процесор 
Б Табличний процесор 
В Система підготовки презентацій 
Г Редактор схем і діаграм 

Високий рівень. Дайте відповідь. (Кількість балів 3.00)

8.Як називається апаратний або програмний об’єкт технічної інформаційної системи, здатної до навчання, який подібно до клітин головного мозку людини може отримувати, опрацьовувати й передавати інформацію іншим таким самим об’єктам. Відповідь запишіть малими українськими літерами (іменник в однині). ________________________

Коментарі