Урок №7. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. Системи електронного урядування.


Урок 7. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг
Що таке інтернет маркетинг і реклама в інтернеті?
Багато з вас, я впевнений, добре ознайомлені з тим, що таке інтернет маркетинг.
В принципі, інтернет 
маркетинг і реклама в інтернеті – це тема, на якій не одна і не двідесятки книг написано (а то й сотні), 
так що нам в одній статті охопити таку монстр тему ніяк не вдасться. Тому, тут ми досить поверхово
поговоримо про маркетингові інструменти і процеси в інтернеті, а в майбутньому до цього будемо 
повертатися регулярно. Самому дуже цікавий інтернет маркетинг, так що багато статей на цю тему 
забезпечені, не переживайте. Так що, якщо у вас є певні знання на цю тему, цю статтю можете не читати,
а прочитайте, припустимо, як робити ефективну рекламу. Жартую. Прочитайте, звичайно
 – щось корисне знайдете точно.

І так, давайте розбиратися все-таки
, що таке інтернет маркетинг? 
Аналогічно традиційному маркетингу, це все що
 допомагає нам залучати нових і утримувати старих
 клієнтів. Тільки в інтернеті. Ось і все. Звичайно, 
це глобальне визначення. Далі ми розберемо інтернет 
маркетинг по частинах.
З чого складається інтернет маркетинг і які його цілі?
По-перше, хотілося б відзначити, що мета будь-якого
маркетингу одна – збільшити прибуток бізнесу. 
Іноді безпосередньо, припустимо, замовивши рекламу і 
почавши продаж, а іноді побічно і через якийсь час – 
наприклад, PR, розкрутка бренду, розширення аудиторії, акції спрямовані на збільшення популярності і 
підвищення довіри. Все це, звичайно робиться як онлайн так і оффлайн.
Інтернет маркетинг в принципі складається з 6 категорій:
– Пошуковий маркетинг;
– Просування в соціальних мережах (Маркетинг в соціальних мережах – SMM і Social Media Optimization — 
SMO);
– Директ або прямий маркетинг (електронна пошта маркетинг, SMS-маркетинг, RSS стрічки, різні сервіси, і 
навіть
 поштовий спам);
– PR (public relations – зв’язки з громадськістю);
– Відео маркетинг;
– Веб аналітика.
Всі види інтернет маркетингу мають власні цілі, методи та принципи роботи але в підсумку все одно кінцева
ціль – підняти бізнес на новий рівень, підвищити прибуток бізнесу. Хочеться підкреслити, що інтернет 
маркетинг в усій своїй красі доступний відразу ж для малого бізнесу теж. В інших масштабах звичайно але 
тим не менш, ви все це можете робити в своєму бізнесі.
Інтернет-банкінг

Діяльність провідних банків на ринку сучасних фінансових послуг обумовлює 
використання ними сучасних 
Інтернет-технологій як стратегічного інструменту, що сприяє зміцненню їх 
позицій на ринку фінансових 
послуг, дає змогу з мінімальними інвестиціями створювати нові фінансові 
продукти та опановувати нові сегменти фінансового ринку.

Характерною ознакою фінансових інтернет-послуг е використання Інтернету у сферах банківської діяльності, 
страхування та трейдингу.

Інтернет-банкінг (e-banking) — це діяльність банку з надання комплексу 
послуг клієнтам щодо електронного управління своїми рахунками через 
Інтернет.
Відповідно до зарубіжної та вітчизняної практики до Інтернет-банкінгу 
належать:
— управління рахунками (виписки, перекази з рахунку на рахунок, 
підготовка балансів тощо);
— відкриття депозитів, здійснення валютних операцій;
— здійснення платіжних операцій (перекази коштів, оплата рахунків 
за товари, комунальні платежі тощо);
— обмін фінансовими документами.
Конфіденційність даних, що було передано по каналах Інтернет-банкінгу, гарантується завдяки 
використанню при обміні інформацією сертифікованих засобів криптографічного захисту, механізму 
аутентифікації клієнтів, електронних підписів, а також постійному контролю за цілісністю інформації.
Технологія Інтернет-банкінгу походить з технології дистанційного банківського обслуговування 
("home banking" — домашній банкінг або "remove banking" — віддалений банкінг). У процесі еволюції 
цей вид послуг суттєвого розвинувся. Є такі різновиди віддаленого банкінгу:
— телефонний (telefon banking);
— комп'ютерний (PC banking)
— відеобанкінг (video banking);
— інтернет-банкінг (Internet banking),
Історична довідка
Технологія "home banking" була розроблена на початку 80-х років, коли банки Західної Європи розпочали
 активну конкуренцію за залучення нових клієнтів. У листопаді 1982 р. як новий фінансовий продукт була 
анонсована система Homelink, створена Банком Шотландії спільно з телефонною компанією British Telecom. 
Уперше послуга була впроваджена у будівельному товаристві Nottingam Building Society і стала застосовуватися
 з середини 1983р.
Перший у світі банк, що почав обслуговувати клієнтів лише в мережі Інтернет, з'явився 18 жовтня 1995 p. у 
США — ера Інтернет-банкінгу розпочалася зі створення Security First Network Bank (SFNB). За перші півтора 
року існування середньомісячний приріст капіталу банку становив 20 %, активи збільшилися до 40 мли дол. 
США, а кількість клієнтських рахунків — до 10 тис. Із серпня 2001 p. SFNB став частиною Central Bank, що 
входить до складу RBC Financial Group, створеної Royal Bank of Canada. Нині фінансові послуги в Інтернаті 
надають усі лідери американського банківського бізнесу — Citicorp, Chase, Bank of America, Wells Fargo, 
Bank One та ін.

Коментарі